Netflix åpnet årets TCA (Television Critics Association)-pressetur med å bekrefte at Marco Polo fornyes.

Serien sies å være tidenes nest dyreste serie (etter Game Of Thrones) og hele sesong 1 ble tilgjengelig på tjenesten desember i fjor. Hvor godt serien har gjort det på tjenesten er vanskelig å si, da Netflix holder kortene tett til brystet når det kommer til visninger.

Innholdssjefen Ted Sarandos stadfestet også  at de ikke har interesse av å dele slike tall. «Det reflekterer ikke vår virksomhet på noen som helst måte» sa han og fortsatte med «jeg vet det frustrerer dere, men vi kommer til å unngå dette så lenge som mulig». Så mye for håp om åpenhet på det området.

Les også: Vårt intervju med Ted Sarandos fra 2012

Serien fikk blandet mottagelse fra kritikerne, her hos oss fikk den en midt-på-treet karakter.

Annonse

Annonse
Abonner
Varsle om
guest
0 Comments
Innebygde tilbakemeldinger
Vis alle kommentarer